- Zestaw kluczy płaskich, oczkowych i nasadowych o rozmiarach od 6 do 32 (w tym 15, 16 i 18, klucz 19 dwunastokątny do śruby koła pasowego wału). Najlepiej mieć po dwa klucze każdego rozmiaru.
- Klucze imbusowe sześciokątne 6, 7, 17 (do korków skrzyni biegów)
- Klucze imbusowe dwunastokątne (spline) 10 i 12
(wszystkie klucze powinny być dobrej jakości - nie chińskie) - Śrubokręty: płaski i krzyżakowy
- Młotki: 0,25 kg i 0,75 kg,
- Kleszcze, obcęgi
- Pilnik płaski
- Szczelinomierz, suwmiarka, klucz dynamometryczny i linijka stalowa 50 cm
- Szczotki druciane, stalowe i mosiężne, duże i małe
- Ściągacze do bieżni łożysk (piasty i alternator) i kół rozrządu
- Prasa do elementów metalowo-gumowych zawieszenia i tuleje odpowiednich rozmiarów, dopasowane do wprasowywanych części
- Podnośnik hydrauliczny lub mechaniczny (najlepiej dwa - jeden do podnoszenia auta, drugi, mały, np. butelkowy do prac pomocniczych)
- Lampa warsztatowa
- Miernik napięcia i rezystancji
- Lejki do płynu chłodzącego, oleju, paliwa, miska plastikowa
- Kanał umożliwiający dostęp do spodu pojazdu
- Winda do podniesienia silnika (jeśli planujemy wymontowywać silnik)
Najpotrzebniejsze narzędzia:
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz