Najpotrzebniejsze narzędzia:


  • Zestaw kluczy płaskich, oczkowych i nasadowych o rozmiarach od 6 do 32 (w tym 15, 16 i 18, klucz 19 dwunastokątny do śruby koła pasowego wału). Najlepiej mieć po dwa klucze każdego rozmiaru.

  • Klucze imbusowe sześciokątne 6, 7, 17 (do korków skrzyni biegów)

  • Klucze imbusowe dwunastokątne (spline) 10 i 12
    (wszystkie klucze powinny być dobrej jakości - nie chińskie)

  • Śrubokręty: płaski i krzyżakowy

  • Młotki: 0,25 kg i 0,75 kg,

  • Kleszcze, obcęgi

  • Pilnik płaski

  • Szczelinomierz, suwmiarka, klucz dynamometryczny i linijka stalowa 50 cm

  • Szczotki druciane, stalowe i mosiężne, duże i małe

  • Ściągacze do bieżni łożysk (piasty i alternator) i kół rozrządu

  • Prasa do elementów metalowo-gumowych zawieszenia i tuleje odpowiednich rozmiarów, dopasowane do wprasowywanych części

  • Podnośnik hydrauliczny lub mechaniczny (najlepiej dwa - jeden do podnoszenia auta, drugi, mały, np. butelkowy do prac pomocniczych)

  • Lampa warsztatowa

  • Miernik napięcia i rezystancji

  • Lejki do płynu chłodzącego, oleju, paliwa, miska plastikowa

  • Kanał umożliwiający dostęp do spodu pojazdu

  • Winda do podniesienia silnika (jeśli planujemy wymontowywać silnik)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz