Króćce te po pewnym czasie pękają i zaczynają przeciekać. Spuszczamy płyn z układu chłodzenia, zdejmujemy opaski zaciskowe z węży i ściągamy je z króćców. odkręcamy metalową rurkę od śruby mocującej boczny króciec. Odkręcamy śrubę mocującą tą rurkę na dole, obok filtra oleju. Odkręcamy pozostałe śruby mocujące króćce i zdejmujemy króćce. Z przedniego króćca trzeba najpierw wyjąć czujniki temperatury mocowane na sprężyste spinki, które wysuwamy. Często w miejscu łączenia króćca z głowicą występuje korozja aluminium. Mogą to być nawet głębokie wżery. Należy pozbyć się z nich utlenionego metalu, np małą szczotką drucianą. Ubytki wypełniamy silikonem wysokotemperaturowym i na nie zastygnięty silikon przykręcamy nowe króćce. Czekamy aż silikon zastygnie, zakładamy węże, dokręcamy metalową rurkę i wlewamy płyn. W Golfie I króćce te są wykonane z aluminium i są niezniszczalne.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz